Followers

Sunday, 16 November 2014

Kecewa

Assalamualaikum and Smile :)
Shera kecewa dengan sikap kawan yang talam dua muka. Kalau dah talam dua muka tu masih dianggap kawan ke? Aduh. Shera tak paham kenapa mereka ni sikap yang terlalu hipokrit sangat. Kalau tak suka tu, cakap jelah tak suka. Jangan buat cerita lepas tu bagitahu orang lain. Tak syok kot. Kau ingat kau super bagus lah buat macam tu. Kecewa sungguh dengan sikap dorang. Shera pon tak tahu nak buat apa. Shera hanya mampu berdoa je agar dorang sedar diri sikit.

1 comment:

Ibu Fahim said...

Tarik nafas...2 saat
Tahan nafas...4 saat
Lepas nafas...8 saat...:-)

Smile Always!!! :-)