Followers

Thursday, 13 November 2014

Keluarga atau Kekasih?

Assalamualaikum and Smile :)
Shera nak luahkan sikit lah pasal pandangan shera tentang percintaan. Kita tak salah untuk bercinta. Tak siapa pun larang. Cuma kenelah jaga batas pergaulan tu sikit. Jangan melampau sangat sampai boleh terlanjur.Yang shera tak paham sampaikan ada yang sanggup buang keluarga demi memperjuangkan cinta laa kononnya. 

Shera bukan nak cakap yang shera ni baik sangat sampaikn tak pernah bercinta. Shera pernah bercinta tapi sekarang tidak. Shera hanya melihat je perangai orang yang bercinta ini. Mereka lebih banggakan kekasih mereka dari keluarga sendiri. Motif? Sebab nak tunjukkan kasih sayang kau lah? Bukan kekasih kau yang pakai lampin korang masa kecil. Bukan kekasih kau yang beli kan baju-baju baru untuk kau. Bukan kekasih kau yang bagi duit belanja kau setiap hario. So? Kenapa kau perlu banggakan KEKASIH kau?

Renung-renungkan dan fikir positif. Semua yang baik datangnya dari Allah s.w.t. Yang silap dan salah datang dari kita sendiri.
Assalammualaikum and stay cool. Byee

No comments: