Followers

Sunday, 9 November 2014

Missing

Assalamualaikum and Smile :)

Malam ni shera nak luahkan sikit je pasal rindu shera ni. Shera rindu family shera so muchhhh. Damn. I really miss them. But, lagi sebulan baru shera balik. Cemana tu. Hahaha. So kene redho jelaaaa. Kene tahan rindu ni.Bukan apa. Shera rindu nak gaduh nak bertumbuk dengan adik-adik shera. Disebabkan kami setiap hari bergaduh lah aku rindu dorang sesangat. Memang zaman sekarang zaman teknologi kan, ada whatsapp, wechat dan lain-lain. Tapi lagi elok kalau berjumpa sendiri dengan family kita. Baru syok.
Pwincess

Gengone

Boyfie. Muhd Ishraq Fazli

Balik makan terus snap.

My Mummy. 
My Daddy
Mereka merupakan kekuatan aku untuk berjaya. Masa aku gagal mereka ada bagi semangat kat aku. Hmm. Walau apa-apa pun, kita harus berusaha untuk membanggakan mereka. Amin. 
Assalammualaikum and stay cool. Byee

No comments: