Followers

Friday, 14 November 2014

Why me?

Assalamualaikum and Smile :)
Shera nak minta pendapat lah. Bagus ke kita nak ubah cara kita, perangai kita yang sejak dari kecil lagi disebabkan hanya nak menjaga hati seseorang? Shera pelik sebab melalui perangai nilah orang kenal siapa kita, melalui perangai ni lah orang akan ingat kita. Hmm, shera tersentak juga sebab sekian lama nya perangai shera macam ni. Tetiba ada yang macam tak suka. Dia bukan tak suka perangai kita macam ni, Tapi dia geram dengan perangai shera. Shera jenis nak jaga hati orang je, tak pikir perasaan sendiri. Lepas tu shera ni jenis cepat terasa. Tak tahu kenapa hati shera lembut gila. Hati shera mcm gula-gula kapas. hmm. Shera try

No comments: